Tibor Varga TSV PAPIER


Informácie
  • Názov: Tibor Varga TSV PAPIER
  • IČO: 32627211
  • Adresa: Ulica Vajanského 80, 98401 Lučenec

Súvisiace dokumenty

Počet záznamov: 287

Číslo Názov  Obstarávateľ IČO Obs. Dodávateľ IČO Dod. Kategória Suma Dátum Dátum účinnosti Dátum platnosti Dátum zverejnenia Dokument podpísal Funkcia Typ
OBJ2019/515 Tabuľa korková 90x120cm - 5 ks Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 63,00 € 20.11.2019 07.01.2020 Ing. Petra Dulanská riaditeľka OHS Objednávka
201911310 popisová doska Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 28,80 € 27.11.2019 25.02.2020 Faktúra
OBJ2024/048 pero gul. jednorázové modré AA943 v zmysle Rámcovej dohody Z20231680_Z (209/2023) Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 18,00 € 01.02.2024 29.02.2024 Ing. Peter Kalenčík, MSc. gen. riaditeľ SF Objednávka
201910506 obstaranie materiálu - obal na diplom Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 97,20 € 16.05.2019 25.02.2020 Faktúra
OBJ2019/246 Obaly na diplomy 30 ks Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 97,20 € 07.05.2019 05.06.2019 Ing. Petra Polakovičová riaditeľka OHS Objednávka
OBJ2019/090 Nákup kancelárskych potrieb Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 139,20 € 14.02.2019 11.07.2019 Ing. Petra Polakovičová riaditeľka OHS Objednávka
202110019 nákup kanc. potrieb Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 384,20 € 13.01.2021 20.07.2021 Faktúra
202110138 nákup kanc. potrieb Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 1 557,82 € 23.02.2021 13.11.2021 Faktúra
202211136 nakup kanc. potrieb Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 1 001,35 € 21.10.2022 25.11.2022 Faktúra
202010998 nákup kanc. materiálu Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 1 052,38 € 21.10.2020 10.12.2020 Faktúra
OBJ2020/079 nákup ergonomických podložkiek pod myš - 20 ks Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 108,00 € 13.02.2020 13.03.2020 Ing. Petra Dulanská riaditeľka OHS Objednávka
OBJ2020/502 Mapa A3 Slovensko- 5 ks pre MZ SR na základe cenovej ponuky a v zmysle Rámcovej dohody Z20206975_Z ( 236/2020) Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 21,00 € 02.11.2020 01.12.2020 Ing. Petra Dulanská riaditeľka OHS Objednávka
OBJ2021/005 Magnetická tabuľa 120x180 cm- 1 ks v zmysle Rámcovej dohody Z20206975_Z ( 236/2020) Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 99,48 € 07.01.2021 04.02.2021 Ing. Petra Dulanská riaditeľka OHS Objednávka
OBJ2019/440 korkové nástenky 60x90 cm - 5 ks Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 39,60 € 02.10.2019 31.10.2019 Ing. Petra Dulanská riaditeľka OHS Objednávka
201911311 korková tabuľka Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 63,00 € 27.11.2019 25.02.2020 Faktúra
201910307 Kancelársky papier A 4 Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 1 556,18 € 03.04.2019 15.05.2019 Faktúra
201910539 kancelársky materiál Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 770,16 € 28.05.2019 25.02.2020 Faktúra
202010617 kancelársky materiál Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 654,02 € 02.07.2020 13.08.2020 Faktúra
202010678 kancelársky material Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 234,18 € 15.07.2020 27.08.2020 Faktúra
202010656 kancelársky materiál Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky 00165565 Tibor Varga TSV PAPIER 32627211 187,20 € 07.07.2020 01.09.2020 Faktúra